It's Blackberry Bold 9700 Smartphone!! .. *Sigh* But the thing is I need to think wisely..Cannot just follow my desire.. Lol..but my sister said "kalo nak beli..beli ja..nti lama2 ang takmo dah" which is kinda true..lame2 sangat tangguh nanti aku suke mende laen pulak..Haha..Ecah ngan Mulia dah pakai bb..kalau aku join, dah ley form Blackberry's Angel...uuuu..So vain...hahaha..apa yg kau merapik ni syaitonnn...
Oh...sangat tempting...eh..belum abes lagi ke aku ni..ahhaha..dah dah..tuka citeee...I'm currently at my hometown till monday..what a lovely weekend :)
By the way, last time I've mentioned about the Software Tester scholarship.. I got in!..Yay! :D ...However kemungkinan tidak dapat join tu ade...ahh..malas nak fikir dah..I've done my best..so now bergantung pada rezeki lah..sekiranya aku tidak dpt join kali ini, aku percaya ade hikmah disebaliknye :)
Oh dan...arini besday Tyson Ritter.. Happy Birthday Tyson!! Tyson!! Tyson!! I Love You!. muahahahah.. makanya diserang angauesm..wakakkaka..Can't wait for their new album..musti masyukkkk...I dunno why..but I think he's a great guy..judging from his tweets..He's staying with Erin AKA LetItBeaver .. jap nak cari gamba derang..muahahah..I dunno whether they are bestfrens or more than that..wink wink.. :P well..sukati derangla kan :) alamak...tak dpt nak cari pic sweet mereka itu..maka ini ajalah yg aku ada
tadaa!!
oklahh..cheerio :D
Pic is courtesy from Tyson Ritter :)
Hur man laddar ner Tinke the Wolfgirl film
7 years ago



0 comments:
Post a Comment